ІТ компанії долучаються до благодійництва

Світлина від Rivne It Cluster.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та IT-компанія SoftServe вже кілька років поспіль долучаються до ініціатив БФ «Карітас України». Цього року компанії вирішили працювати над проектом разом: вони запрошують всіх небайдужих допомогти зібрати необхідне приладдя для того, щоб тисячі школярів з незахищених верств населення могли успішно розпочати новий навчальний рік. Майданчиком для реалізації благодійної кампанії став сервіс доставки онлайн-замовлень Zakaz.ua. 

Для участі в акції на сайті metro.zakaz.ua потрібно обрати категорію «Благодійність» та у кілька кліків придбати один з трьох благодійних комплектів шкільного портфелика з необхідним шкільним приладдям за спеціальною зниженою ціною. Акція триватиме з 7 по 17 серпня 2020 року.

До 1 вересня працівники МЕTRO Україна разом з Zakaz.ua зберуть та доставлять усі благодійні портфелики в 14 локальних осередків БФ «Карітас України» для їх маленьких підопічних та для громадської організації «Промінь надії» у Кривому Розі, де немає осередку «Карітас України», проте представлений ТЦ METRO.

«За 20 років акції, десятки тисяч школярів змогли отримати новенькі шкільні портфелі, наповнені необхідними канцтоварами. Все це – зусиллями приватних осіб, бізнес-структур, церковних спільнот, міжнародних благодійників – тих, кому небайдужі проблеми ближніх, і хто відчуває відповідальність за долю потребуючих дітей», - зауважує Владислав Шелоков, директор з мобілізації ресурсів та PR у «Карітас».

«Четвертий рік поспіль компанія METRO Україна запрошує своїх клієнтів долучатися до благодійної ініціативи «Шкільний портфелик», метою якої є збір канцелярського приладдя для подальшої його передачі тим дітям, які цього найбільше потребують. Усі попередні збори благодійної допомоги від наших клієнтів проводилися у спеціально відведені кошики у всіх ТЦ METRO. Проте нова реальність спонукає до нових рішень. Тож, щоб дати можливість кожному долучитися до благодійної акції «Збери шкільний портфелик» з мінімальним особистісним контактом, ми запропонували онлайн-формат. Це наш пілотний проект, проте ми сподіваємося, що новий формат допоможе залучити до доброї справи ще більше небайдужих українців», - розповідає Олеся Оленицька, директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» .  

«Наша компанія загалом підтримує розвиток освіти в Україні та ініціює або долучається до реалізації проектів на різних рівнях. З огляду на віддалений формат роботи та епідеміологічну ситуацію, ми вирішили спробувати новий підхід до акції «Шкільний портфелик» - у форматі співпраці з іншими соціально відповідальними компаніями. Це допоможе нам залучити до проекту ширше коло потенційних благодійників та допомогти більшій кількості школярів», - розповідає Юлія Тарковська, CSR-менеджер компанії SoftServe.

«Ми з радістю доєднались до спільної ініціативи наших партнерів та колег, яка покликана подарувати дітям необхідне приладдя для навчання. Наш досвід створення та участі у соціальних та екологічних акціях доводить, що об’єднані зусилля дозволяють досягати кращих результатів, що мотивує всіх учасників на нові звершення», - коментує Євген Нетреба, комерційний директор сервісу доставки продуктів Zakaz.ua.

***

Довідка

“Шкільний портфелик” - Всеукраїнська благодійна акція, яка відбувається в Україні майже двадцять років перед початком нового навчального року. Ініціативу курує Благодійний Фонд “Карітас” в Україні, надаючи адресну гуманітарну допомогу потребуючим. Метою акції є не лише надання дітям з малозабезпечених, багатодітних родин, вимушених переселенців з Криму та східних областей України всього необхідного до початку шкільного року, а й забезпечення дітям почуття свята першого шкільного дня.

Поділитися проектом